TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, January 27, 2011

39 minggu

Salam untuk smua sahabat blogger.
Tika saat ini masih belum bersalin lagi walaupun tarikh jangka 31-1-11.Bukan apa..risau kalau kena paksa bersalin kalau terlebih hari..Macam2 dok dalam fikiran ni.Harap semuanya lancar..Amin..

Saturday, January 15, 2011

Cuti Panjang

Asalamualaikum..

hari nie merupakan hari terakhir saya bekerja dan akan bercuti panjangggggg sehingga bulan Mei 2011.Saya mengambil opsyen 90hari cuti bersalin..tu yang panjang.hari ni juga suami saya akan mengambil saya utk pulang dan tinggal bersamanya sehingga saat melahirkan anak kami.Kemudian saya akan berpantang di rumah mak saya di Sungai Petani.Harapan saya agar semua rakan2 blogger dapat mendoakan kesihatan dan keselamatan kami anak dan ibu.Sekali lagi saya memohon maaf sekiranya berlaku percanggahan pendapat,apa yang meghuris hati kalian.Jika saya ada kelapangan Insya Allah saya akan menceritakan detik2 menjadi seorang ibu.Doakan ye.~amin.

Wednesday, January 12, 2011

He's beautiful

Asalamualaikum..
ye..saya masih di sini lagi.blum cuti lagi dan belum bersalin.

saja nk kongsi sesama  kita.Semenjak tinggal bersama kawan nie,drama korea bermula lagi..heheheehe..best pulak citer nie..tapi rasanya nk abis pun..He's beautiful di 8TV(Isnin-Jumaat-8.30mlm-9.30mlm)Yelah kalau dok ngn hubby mana nk layan citer cmnie..layan citer cinta kami je..hehehe..opsss..

Dah 2-3 citer drama korea aku layan tapi yang best nie yang nie la..He'beautiful.Best tau.Citer lebih kurang cmnie~ada satu kumpulan muzik yang popular di Korea.Pastu ada kemasukan anggota baru.Yang bestnya.ahli baru tu pompuan tapi berlagak jadi lelaki.Kononya nk menyamar jadi abang dia.(depa nie kembar)Mcm2 citer dlam tu buat aku senyum dan rasa tak boring bla berjauhan dgn hubby.Dalam diam si pompuan nie berkenan dan jatuh cinta kat ketua kumpulan A.N JELL..hehehe..serius beb,lawak giler rasa.hehehe..ye la si lelaki nie pun malu nk ngaku dia tu suka jgk dkat si ahli kumpulan baru(namanya Go Mi Nam)sedap tul bla dia panggil nama si pompuan tu)Macam2 perkara berlaku antara mereka hingga tercipta satu perasaan yang amat mendalam.Citer nie dh sampai penghujung.Mebi esk lusa dah abis citer..tguu kesudahan citer nie..


comel je hero nie..rasa kdang2 nmpk lembut tp kdg2 hensem pulak..hehehe

nie la hero heroin


KUMPULAN A.N.JELL

Title: You’re Beautiful

Also known as: You’re Handsome, A.N.JELL

Genre: Romance, comedy


Synopsis

Tae Kyung and On Yu are in search of a new member for their idol group, A.N.JELL. However, Mi Nam suffers an injury at the last moment. So Mi Nyu, his twin sister, is asked to step in for her brother. The rest of the drama follows the behind-the-scenes life of an idol group.



Cast

Jang Geun Suk as Hwang Tae Kyung

Park Shin Hye Go Mi Nam (Male) / Go Mi Nyu (Female)

Lee Hong Ki as Kang On Yu / Jeremy

Jung Yong Hwa as Kang Shin Woo


refer this website

Monday, January 10, 2011

37 minggu

Asalamualaikum..

Sekarang nie dh 37 minggu...perut pun dok mengeras ja.Anak mama pun aktif sangat dok bergerak dalam perut mama.Sampai naik senak pulak dibuatnya.Harapan mama agar dapat bersama ngn ayah untuk melahirkan anak mama.



Untuk kawan-kawan yang mengenali diri saya,saya mohon maaf jikalau terasa atau apa-apa yang menyakiti hati kalian.Halakan makan minum saya.Doakan keselamatan dan kesihatan saya dan saya selamat bersalin..

Monday, January 3, 2011

Azam 2011

Meh nk list azam baru 2011 walaupun dh tiga hari brada di tahun 2011.

1)Supermum
menjadi mama kepada anak aku bakal lahir 31-01-11..insya Allah.Mama akan menjaga anak mama walau kita akan berjauhan dgn ayah..

2)Isteri Setia
menjadi isteri setia bersama suami walau kita berjauhan.Harapan kita dapat hidup dalam keadaan begini sehingga lah dpt ditukarkan ke sana@cari kerja lain..

3)Kerjaya
Kerja yang bakal mencabar utk mengetuai 3perpustakaan desa.

4)Keluarga
Status aku sebagai isteri menjarakkan aku utk pulang ke rumah org tua.Harap2 orang tua aku faham atas keadaan aku.Tapi aku cuba utk mencari masa terbaik untuk bersama.

itu ye azam aku..ye lah makin singkat la azam aku tahun nie..4 perkara yang sekarang nie aku dok pikir selalu..Harapan aku akan  smuanya berjalan lancar ..Amin..

Review azam 2010

 azam 2010

1)azam yang pertama sekali..of course la nk berkahwin dgn putera idaman :)
~~dah tercapai

2)azam yang selalu aku laungkan..(hihihihihi)nk diet..
~~~sejak mengandung turun ja berat nie.xtau pas bersalin nnt

3)azam nk kumpul duit
~~~alhamdulillah rezeki kawin dan rezeki anak
 
4)azam nk jadi Isteri yg mithali~~~insya Allah,sejak diijabkabul bersama suami.terus menjadi isteri yg mithali dn setia

5)azam nk jadi pekerja yg baik dan cemerlang
~~~alhamdullilah...naik pangkat sket..tp terpaksa berjauhan dgn suami pulak..huhuhu
6)azam nk bayar PTPTN secara konsisten
~~~blum lg..huhuh
 
7)azam nk bina keluarga~~alhamdulilah..insya Allah..31-01-2011 bakal lahir anak Adam dan Lela
 
8)azam nk bantu keluarga
~~tercapai jgk..

9)azam nk makeup kereta
~~~yg nie xsempat..huhu..dh tu dok eksiden pun...11-11-10

10)azam utk menjayakan smua azam aku.
~~~alhamdulillah...