TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Tuesday, July 26, 2011

Adli dalam 5bulan

Salam utk smua rakan bloggers..

Letih la sekarang nie.Anak ibu makin lasak dan aktif.Rasanya dah mula nak berjaga malam.huhuhu(ibu nak keja la adli,letih nak main ngn adli mlm2..)
Meh tengok perkembangan Adli Amsyar..

Adli dah ada sebatang gigi di bawah(rasanya nak tumbuh lagi tu)
Adli dah pandai pusing2 dah...angkat badan dia dah sket2...
Adli dah pandai membebel.(bercakap)
Adli dah mula menangis bila ibu tak layan dia..

Pendek kata kadang2 tak tau apa yang Adli dah boleh..Rasanya klau dah dapat merangkak.jenuh la ibu kepung.Takpela anakku,hadapi hari ini dengan indah..hihihihi...


Saturday, July 23, 2011

Sahabatku

Rindu pada sahabatku.Kebetulan kami ada kursus di Hotel Putra Brasmana Kuala Perlis.Jadi terubat rindu pada hgpa berdua.Yelah masing2 dah ada laki,anak dan keja masing2.Teringat ketika zaman belajar dulu.Dulu pikir bab periksa,asignment dan cuti semester.Sekarang ni dah lain,pasal keja,pasal anak,mcm2 lagi la..Andai ku dapat undurkan masa....Apa pun semuanyasudah tersurat dan tersirat.harapan smuanya akan dapat kehidupan yang dicari dan diredhai Allah.Amin..

Wednesday, July 20, 2011

Adli Dah Ada GiGi

Yeyeyeye..Adli dah ada sebatang gigi..Patutla dok genyeh jari ibu dan masuk dlm mulut.rupa2 nak tumbuh gigi..Lepas nie apa lak??X sabar nak tgk perkembangan Adli lagi....

Thursday, July 14, 2011

Gambar Adli Meniarap


Air liur meleleh2..huhu..