TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, January 19, 2012

Tension..

Asalamualaikum .
Masuk tahun baru nie macam2 hal..macam2 ragam...baru je nak berazam utk menjadi orang yang sabar.Namun kesabaranku tetap begitu..Sabar dengan kerenah orang sekeliling..Argghh,,entahlah...masalah yg jadi masalah besar apabila orang tidak pertahankan hak sndiri..Jadi pak turut.Tapi itu bukan aku..Yelah..Ni nak cerita pasal rumah sewa.Aku kan menyewa dgn 2org kawan lagi.Nak duduk dgn anak blum berani lagi,so duduk la dgn member2.Tapi masalah nie dari tuan rumah.Sampai semua taknak bertanggungjawab,Lampu rosak,paip air slow..nie lubang sinki+lubang bilik mandi dh tersumbat..itu pun malas nak bertanggungjawab.yang dia tau.bulan2 masuk je duit.tapi maintenance hampehh...semalam ada panggil org betulkan lubang tu..rm400..giler mahall...tapi smua dah setel.tp yang tak setel lagi tuan rumah.Haritu member rumah msg kat tuan rumah kata nak baiki..dia kata 50-50..gile hapa..adeii....klu aku je mmg nk pindah je..malas nk bertekak tp tulah..mcm2 masalah ...skrng nie pun tak tau nk bgtau tuan rumah yang lubang tu kena charge sampai 4RAT.(dia bersihkan yang mana tersumbat)idak btul harga ke tak..aku pun tak tau...kalau aku je mmg nak pindah je..malas la berurusan org mcm tu...no piun dok pikir cmna nk bgtau dia yg bulan ni xbayar kat dia..byr kat org yang buat penyelanggaraan tu.,masalah tu.,.
tensionnn..................

Wednesday, January 4, 2012

4/1/2012

Asalamualaikum..
Sebelum itu,rasanya masih sempat untuk mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012.Semoga tahun nie lebih berjaya dan semuanya berjalan lancar..

hm....tengok tarikh di atas.Adli dah masuk 11 bulan harini.Pejam celik..hampir setahun usia anak saya.Alhamdulilah..Allah Maha Pengasih dan Maha Penyayang memberikan saya kesihatan yang baru utk menjaga Adli.Apabila diingatkan saat kesukaran untuk membesarkan anak,memang semahunya saya menangis.Tapi bila berginjak hari ke hari bulan ke bulan,hampir setahun saya berusaha menjadi ibu terbaik dan isteri mithali walau kami PJJ.Saya bersyukur ke saat ini saya mampu untuk menjaga anak saya.Bukan nak bangga tapi itu lah pengalaman saya yang tidak pernah menjaga anak dan terpaksa berdikari demi kerjaya dan rezeki.Terima kasih kepada suami kerana dia juga memahami dan sanggup berulang alik untuk mengambil kami,sanggup berjauhan dengan kami.Ya Allah,permudahkan segala urusan aku dan keluarga,semoga aku dan keluarga dilimpahi rahmat dan kasih sayang-Mu.Sesungguhnya aku tidak keseorangan...AMin..