TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, July 19, 2013

19 Julai 2009

lupa nak cita tentang tarikh 19 Julai 2009.
Semasa tarikh nie,Adli takde lagi.hehe.
Tarikh pertunangan kami.
Masa tu terasa kauu milikmu..tapi sekarang tetap milikmu jua..he3..

Happy aniversary utk kita..ditunangkan.
sekarang dah kawin,dah beranak satu..
hehehehe
Semoga hubungan ini kekal selamanya.Amin


Baby Adli

masa nie Adli baru dalam 4-5bulan..lebih kurang 7+kg....masam je muka dia..he3.comel kan..



Asalamualaikum dan salam Ramadhan...

Saja post gambar nie..ada kerinduan di hati ini..Adli sudah besar..nak pegang,nak dodoikan pun dah taknak..dah takde istilah manja dengan ibu dah..Contoh malam tadi,siap kata"ibu..tepi laaa....tepi la....jangan la tepuk ibuu...jangan tidur sini.....

Sedih ibu tau....huhuh..tidur kat lengan kita pun taknak dah..pendek kata..semua nak sendiri..
tapiiiiiiiii...

tang susu takleh gak..hahahaha..
'ibuuuuuu...nak susu....ibu nak susu....
selain ibu tak buatkan....dok sebut hat tu jugak.........

biasa la Adli tu..kadang kala nampak je dia dah besar..tapi sebenarnya masih perlukan ibu...

p/s:ibu perlukan baby lagi..boleh manja dengan baby baruuuuuuuuu............


Saturday, July 13, 2013

Ramadan Ini

Asalamualaikum..
Dah masuk bulan Ramadhan.Belum terlewat untuk mengucapkan selamat berpuasa untuk semua rakan blogger. Macam mana puasa anda?Yang bertanya pula,macam mana?he3..lumrah alam dan kawan baik saya sudah tiba pada malam sebelum 1Ramadhan.jadi yang tanya ye..he3..jadi pengalaman pertama berbuka takde la sebab orangnya pun.......(isi tempat kosong).Walau saya  tak  berpuasa,nak cita pasal juadah berbuka..

hari pertama masak nasi dan buat sup ayam.beli gak kuih karipap dan air jambu
hari kedua masak bihun goreng aje.beli laksa dan kuih coq badak.buat air nescafe panas
hari ketiga masak nasi saje dan goreng sayur dan cucuq.beli ayam panggang.buat air sunquick

Nak cita la sikit tentang rumah sewa saya.Alhamudillah..dah masuk 4hari bermalam...umpama dah la tinggal..he3.berani la sikit sebab ada Adli.Saya seorang penakut jugak.ha3.Jadi ada Adli walau dia kecik lagi,penguat semangat saya juga.

Bila tinggal bersendirian bersama seorang anak nampak beza.Sebelum ini kan,menyewa bersama rakan.Ramadhan pertama bersama Adli sahaja.Saya dah macam tak kisah dah...sama je ada orang ke tak de.Tapi kalau keluarga kita ada kan meriah..takpe la..sebab sebelum berpuasa saya dah balik kampung.kurang rasa rindu walau hati melonjak2 nak balik lagi.

Adli pun bebas bermain sana sini.yelah sebelum ini terhad..sebab berkongsi dengan orang lain.Ni kan berdua aje..kadang-kadang ibu biarkan je..bersepah sana sini.maklum la rumah ada budak.tak pernah nampak elok walau dok selalu berkemas.Ada je perkara yang Adli buat.Sabar je la..he3.

ok la beb!banyak keja menanti..he3..nanti kita cita lagi ye.......