TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Wednesday, September 25, 2013

Mak Bee~Kuah Rojak

Asalamualaikum..

Dah 2hari ibu Adli asyik dengan Mak Bee dia.ha3...pastu ulang alik ke jamban..
Sedap ibu mencicah...ada jambu,pelam dan belimbing..
Kuah Mak Bee terbaik la ..tapi kalu nk terbaiikkkk...buat sndiri..baru kaw2..tambah ada geng cicah..sedap tu..

Sini dah RM6.00..mahai..tapi nak buat cmana nak jugak...dah tinggai separuh kuah Mak Bee..menjilat jari...sedap...

Balik nie..rasanya pekena lagi..ada buah..ha4...

Esok pagi pasti memulas2..tapi memang puas atiiii...

Jom la mencicah bersama ibu adli..

Thursday, September 19, 2013

September sudah....

Asalamualaikum..


Mak aiii...dah masuk September...entri dh berhabuk dah..xde wish utk Hari Merdeka mahupun Hari Malaysia...kita redah je la..he3..makcik al-kesibukkan sedikit.

Selain sibuk dengan Adli,tentu la sibuk dengan keja kat pejabat..biasa le..dah koje..itulah dihadap tiap2 hari ..5hari seminggu.

Minggu lepas berkampung 2hari di Gopeng...menolong staff PD lain utk mejayakan Program Sehari bersama Dato Lat.hmm...letih la jgk walau bukan tuan rumah..cuma kerahan tenaga untuk 2hari sebelum dan semasa program dijalankan.Alhamdulilah,program berjaya dan so far penyertaan orang kampung kepada program ini menggalakkan.Teruja melihat Dato Lat menulis the kampung boy...he3.real beb!

Lepas program balik kedah kejap,melepaskan rindu kepada kampung halaman.2hari 1malam je..(ok la dari tak balik kan.)..sebab ada pemantauan dari pihak atasan selasa lepas..kena balik jugak la..kalu tak mahu 2hari cuti lagi..

Hmm..29 dan 30 Sept dengar2 kena berangkat ke KL..nampak gayanya Adli kena dok dgn abahnya le...itulah kerja dengan orang yang pandai bagi kerja..so nampak kebizian gak ye..he3...

Adli??cam dia la..makin potpet keja dia....sabar je la ibu...

Sekarang ayat femes Adli"..alongg....jaga adik ye.." macam tau2 la ek..ha3..iklan dettol kat tv tu.....

ok la tu ...update utk bulan  nie..he3..tata