TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Khamis, 27 November 2008

aku diserang ..............................

awl pg aku rasanya tekak aku lain mcm.sakit kepala.tp aku wat dek je..rupanya tghari td bdn aku pnas tiba2.kepala aku berdenyut kuat,dn kebas kaki dn tangan.aku btul2 x larat.cmna aku nk blik nie.huhuhu.....cm nk nangis lak..dh la lama aku x demam kuat....seingt aku,aku pernah demam yg paling teruk ketika berumo 17thun..masa 2 nk amik SPM.(1999).x salah aku subjek EKonomi Asas...tp nasib baik ade gap antara tarikh aku peksa..smggu demam wei.....asik muntah,xlalu mkn..huhuhuuh.....pas smggu aku smbuh..aku pun amik paper EA..alhamdullilah sembuh gak sblum amik paper 2...
masa ni aku teringat xdak sapa tlg tgk2 kan aku selain dr housemate aku..keluarga dh lah jauh..pakwe????hmmm.....xyah pikir la..sakit kpala ade lg..
masa nie aku br pas tdo jap sbb aku btul2 x tahan kepala aku berdenyut.kira orait la kalau nk blik jap lg.

misi aku ari nie nk cr buah betik......hhuhuh..betik...oh..betik mana kau....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan