TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Sabtu, 15 November 2008

catatan 2008 vol 1


muhamad hafiy irsyaf b mohd suffian

Rasanya baru semalam aku belajar membuat blog.....rupanya dh lama aku tak usik blog ini yg bersarang tanpa diisi maklumat tentang apa pun......
tinggal 3 hari utk menyambut hari ulangtahun yg ke 26...mmmm..dh hampir 26 tahun aku hidup di atas muka bumi ini..Aku bersyukur kepada pada usia ini aku dapat memperolehi sesuatu yg pasti.Bersyukur aku dapat menyambung kontrak kerja selama 2 tahun.Selain itu,aku dah boleh memandu dan membayar kereta yang aku perolehi awal bulan mac 2008.
namun di sebalik kejayaan aku,terselit perasaan kecewa kerana masalah cinta aku yg sekarang tiada kesudahan.aku berdoa agar aku dn si dia dapat bersama dan seterusnya ke perhubungan yg pasti insya Allah.
pada penghujung tahun,keluarga aku bakal menerima ahli baru.....aku doakan abang pie aku berolehi kebahagian bersama isterinya..
terlupa pula abang pian beroleh anak ke4(lelaki)yg bernama Muhammad Hafiy Irsyaf..nama hasil pencarian aku..




mmm....tunggu lah penghujung 2008 dan aku merumuskan catatan 2008....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan