TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Khamis, 11 Disember 2008

cita semalam

ari nie br mula keja..bosan lak.....bad mood pun ade...

smlm yg penat..huhuhuh..aku letih sgt sbb smlm aku p penang ..pastu kena blik sp..amik adik....bw blik penang lg..huhuu....sampai kat umah kol 10.15mlm.....penatnya nie.....tp seronok dan berbaloi...heheheh

meh aku cita...

smlm aku pegi penang ngn yanz,amin dan zeti.round2 penang...wah..wah....best tul dpt kawan cam depa...otak pun sama....hehehehee.......aku pun lama x p penang...naik feri 2..kihkih.......terasa muda2 lak...zaman budak2 dulu...enjoy puas2 smp xingt nk blik...bkn pa....lama x kuar jejalan ngn kwn2....hehehehehe...mak bapak aku pun marah tp aku wat dono je....hihihi.......

hari raya qurban kedua lak aku p perlis jumpa tok dan tokwan angkat aku..asik2 tnya aku bla nk kwin..alih2 aku bg kad...wakakaka,ingtkan kad kendri aku le 2...kihkih..sian..sian...xpe la kalau ade jodoh x kemana pun kan??........2-3 ari blik umah sndri..terasa happy je...xyah pikir psl keja,pasal cinta dn lain2...3 ari berturut aku berjalan...abah aku pun marah.kata kat mak aku..aku kuat berjalan lak....hmm....bukan lama pun aku blik...besa la org tua.....

lepas ni..ape lg..keja..keja.....huhuhuh..

25dis smp 1 jan aku bercuti...jenuh laa ........asik2 tutup library 2,huhuhuhu....pe kan daya..nasib...nasib.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan