TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Isnin, 29 Disember 2008

coretan semasa cuti

lamanye xon9..
hmm sbuk ngn persiapan knduri abg aku.
so far...alhamdullilah syukur kpd Allah dpt kami sekeluarga menguruskan knduri kanda yg tersyg...berhempas pulas....pagi malam persiapan bg melicinkan perjalanan majlis ini.walaupun penat..tp berbaloi le(rasanye xsanggup den nk kwin.penat giler)........
ramai member aku dtg ....chaq,ifah dan kakak,geng VOC...wawa famili,kieflie,ijam,ejad,bad,fazlee dll memeriahkan knduri abg aku..
kalu knduri aku le....rasanye jenuh le nk layan..hehhehehehhe..tp xpe aku seronok.....
ade lg berbaki cuti sblum tahun 2008 melabuh tirai dan digantikan dgn 2009...dok umah je la....
sambil kmas rumah yg xabis lg ..ni pu aku kuar jap...nk bukak internet...rasanya gian sungguh kalau x menyinggah rumah maya aku nie...

apa2 pun di tahun 2008 byk meninggalkan ksah sedih,gembira namun aku bersyukur krn 26thun sudah berlalu..slps ni mnyusul sthun lg..berganjak umurku kepada 27thun.aku harap dengan pertambahan umur dpt meningkatkan pengalaman dan ilmu yg ada utk menjadi insan yg berilmu dfan bertakwa..insya Allah..smoga tahun 2009 dpt memberi aku pengertian hidup yg lebih bererti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan