TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Khamis, 18 Jun 2009

Award....


aku xpenah dpt award pun..heheheh...tp xpe la.....diberikan oleh yanz a.k.a brutalgirl82

* Copy award dan letak kat blog anda.
* 5 fakta menarik tentang pemberi award.
* Tulis 10 fakta/hobi sebelum memilih penerima award seterusnya.
* Pilih 10 penerima award seterusnya and describe tentang mereka.

5 fakta menarik tentang pemberi award:

1. Kawan baik aku masa kat VOC

2.Baru bertunang pada 30 mei 2009

3.Pakai keta sama kaler ngn aku VIVA BLUE

4.Orgnya sempoi

5.Dulu2 belajar kat KUSTEM


10 fakta/hobi aku

1.Aku budak Kedah

2.Asal sg petani kini menetap di perak

3.Akan mnjd tunangan kpd MOHD ADAM B ALI HASAN

4. 2 benda menjadi kesayangan aku iaitu motor WAVE 125(PGY1846) dan kereta VIVA(PHR1360)

5.Aku mempunyai 5 beradik

6.Aku budak UITM Cawangan Machang,Shah Alam dan Puncak Perdana

7.Rutin keja aku adalah menyusun buku

8.Aku bekerja di Perpustakaan Desa Sg Ara,Batu Kurau,Perak

9.Aku mempunyai 4 org anak saudara + bakal anak saudara pd bln 10 nie

10.Aku sayang sgt2 kat mak abah aku...


Pilih 10 penerima award seterusnya and describe tentang mereka.

1. Kak Mar--akak yg tulis novel 'RINDU BELUM BERHENTI'

2.Budak Kecik--geng VOC northern a.k.a. WANI

3.Yanz--geng VOC gak..yg brutalllll

4.Are-Za--budak putrajaya yg koya sokmo..heheehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan