TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Selasa, 11 Ogos 2009

Ucapan Hari Lahir


ni la emak aku..CHE BASHAH BINTI RUMLI...ade sama x??



Smlm aku bercuti.xsempat nk update blog...
cita psal smlm gak,10 ogos 2009 genap la usia mak aku iaitu 58thn.dh berganjak dr sthn ke sthn..klau mak aku makin tua..aku??makin...matang le(cover nk kata tua,terasa lak).Aku xblh blik ke kg mnyambut hari lahir mak atas sebab2 kerja.alhamdullilah adik beradik aku dpt menyambut hari lahirnya..di sini aku ingin menyatakan bahawa mak adalah ratu hatiku..tanpamu,ku rasa hilang cahaya matahari yg menyinari hidup ku.walaupun aku sering melakukan kesalahan,namun mak xpernah membenci aku.kau lah bintang menyinari malam ku...ku doakan kesihatan dan kebahagian milikmu selamanya di samping suami,anak dan cucu...smoga Allah melanjutkan usia mu..MAKK....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan