TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Ahad, 13 September 2009

Diari Ahad

Entri 1

Hari ni aku still keja lg.huhuhu..ye la pembantu aku blum lg abis MC nye.terpaksa bekerja utk 4 kali ahad berturut2.Xpe la,nasib baik half day je..
Ptg nie aku ngn Adam ke Parit Buntaq kerana nk bli brang raya.Barang kat sini bleh tahan murah la,tapi mungkin kami berronda2 taiping dulu...Tgk2 harga,compare harga itu sudah semestinya.Hari ni pulak mesti jem gile .Ahad pulak tu.nnt aku up kan hasil borongan aku bersama Adam.Sebelum ni aku dh beli sket2 tp tu la xleh nk bli byk2..kang duit abis byk.ni beli sket xnmpk sgt duit abis..tp hakikatnya sama je..(psikologi je 2..hik..hik..hik )




Entri 2
2-3 hari aku sibuk membaca novel terbaru hasil daripada kawan sekerja,dhiya zafira a.k.a Kak Mar.Aku beli kat dia, nasib baik xyah sibuk p cari buku kat MPH or POPULAR.Novel pertama dia KU DAMBA BAHAGIA aku bli tp yg kedua RINDU BELUM BERHENTI xbli pun so yg ketiga nie kena support gak kwn2 kan...Sapa2 yg jd kaki novel boleh la beli.Berbaloi2x..Aku x abis lg baca.Nnt aku buat satu entri utk review buku bertajuk RINDU UNTUK DIA...Best oo....................



p/s: Tahniah buat Kak Mar,smoga sukses selalu dah dimurahkan rezeki.Nnt jgn lupa kawan pulak ek....

Entri 3

Esok mcm biasa aku cuti..Jangan jeles tau.Mmg aku cuti setiap hari isnin. wah...bestnya..org lain br nk mula keja aku pula dok sbuk cuti.sbb tu aku keja sabtu dan ahad.xpe la esk ingt nak tidoq lama sket.hehehehhe...Lagipun nk kemas rumah dn bilik aku mcm xde ruang nk letak barang..

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan