TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Khamis, 31 Disember 2009

Catatan Sepanjang 2009


Salam utk smua pembaca blog ini,inilah catatan yg sempat aku buat.


Sepanjang tahun ini byk kenangan suka duka yg aku tempuh sepanjang tahun 2009.Dengan ini aku byk belajar erti kehidupan.Pengalaman banyak mendewasakan aku.

Antara kenangan yg aku kutip sepanjang tahun 2009

Januari 2009
Kemalangan kecil di persimpangan Jalan Taman Tasik Taiping

Februari 2009
Kemalangan kecil di Jelai,batu Kurau

Mac 2009
Konvensyen Perpustakaan Keluarga



HOT de Carnivall


Kelahiran Anak Along


April 2009
Pertemuan kembali 2hati



Mei 2009
Pertama kali membawa si buah hati berjumpa keluarga



Julai 2009
Pertunangan bersama yg tersayang


Oktober 2009
Kelahiran Muyassarah Damia bt Mohd Sabri


November 2009


Sambutan 'birthday girl' di KFC Kamunting


Kak Chaq kawin


Abang dapat anak saudara baru Muhd Lutfilhafiy


Disember 2009


Dapat BONUS ^-^.Alhamdullilah.....


Menunggu detik......lagi sebln nk nikah.... :P



Di sini..sepanjang tahun 2009 ,yg tidak boleh dilupakan kenangan adalah ikatan pertunangan dan seterusnya Insya Allah kami akan disatukan pd bln 2 2010.Kepada kawan2 yg sudi membaca blog ini,aku ucapkan terima kasih atas kesudian kwn2 utk membaca cebisan kisah aku yg tak seberapa.
Apa yg buruk smua dariku,Yang baik smuanya dari -Nya .kita mampu merancang,hanya DIA yg mengetahui segala-Nya.Aku doakan tahun 2010 dapat menyinari hidup sebagaimana 2009 telah mengubah aku menjadi aku yg sebenarnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan