TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Khamis, 17 Disember 2009

Susun Blok





Benda alah nie lama dh aku beli utk aktiviti di perpustakaan.tapi dok terperap kat dalam almari pejabat.Smlm aku keluarkan dan bagi kat budak2 bermain.nasib baik ada gak bdak tu pandai main.aku nie xbesa main yg canggih..main batu selambut ke,jengket ke,main getah ok la 2..
Mula2 main nampak blur je..dh 2-3 kali main..makin seronok je..yelah zaman kecik mana nk mampu beli..huhuhu..sekarang ok pa...hihihihihihih...
Cara main yang aku paham..amik satu daripada blok yang disusun dan letakkan di atas.ulang smpai blok tu tumbang....tapi xleh main masa ade budak2 membaca..mau terkejut...sbb kalau tumbang blok tu...makin budak2 tu menjerit..hehehe..aku pun tumpang jerit sama..nasib baik keja kat kampung je..so xde la org lain nampak aku kan..
tu je aku nk cita....
sekian,terima kasih........


Tiada ulasan:

Catat Ulasan