TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Sabtu, 15 Januari 2011

Cuti Panjang

Asalamualaikum..

hari nie merupakan hari terakhir saya bekerja dan akan bercuti panjangggggg sehingga bulan Mei 2011.Saya mengambil opsyen 90hari cuti bersalin..tu yang panjang.hari ni juga suami saya akan mengambil saya utk pulang dan tinggal bersamanya sehingga saat melahirkan anak kami.Kemudian saya akan berpantang di rumah mak saya di Sungai Petani.Harapan saya agar semua rakan2 blogger dapat mendoakan kesihatan dan keselamatan kami anak dan ibu.Sekali lagi saya memohon maaf sekiranya berlaku percanggahan pendapat,apa yang meghuris hati kalian.Jika saya ada kelapangan Insya Allah saya akan menceritakan detik2 menjadi seorang ibu.Doakan ye.~amin.

1 ulasan:

  1. wahhh insyaallah slamat bejaya sis...x sabo nk tgk bebi hehe

    BalasPadam