TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Rabu, 29 Ogos 2012

Kembali Bekerja

Asalamualaikum. Dan Salam Syawal yang masih ada..

Kejap dah dkt 2mggu kita beraya kan.Sebenarnya saya pun baru msk keja 2hari lepas,setelah bercuti panjang hampir seminggu.Rasa lama sangat tapi masih tak cukup saya rasa untuk bermanja2 dengan suami tercinta.Tiba masa balik ke tempat asal..tinggalkan smuanya kecuali Adli.

Untuk raya tahun nie,kalau ikut turn suami,tapi suami bagi peluang untuk beraya di Kedah.Sebab apa??Dia kena balik kerja utk rayake3.(buat partime kerja)Takpe la sayang merelakan sebab dok rumah mak..hehehehehe...

Adli la yang paling hensem tau..siap bersongkok dan bersampin lagi.Gambar??Hmmm....ada amik tapi memori kena serangan virus dan tak leh transfer ke komputer.Cuma leh display di kamera dan print sahaja.

Duit raya pun banyak tahun nie utk Adli.Duit Adli ibu laburkan kepada Amanah Saham Wawasan 2020.belajar buat pelaburan sikit.SSPN??belum terfikir nak buat lagi.

Kerana penangan raya dekat seminggu dan berkepit dengan ibu ,maka hari pertama Adli kurang memuaskan.Semasa menghantar ke rumah pengasuh ok je,mebi dia mengantuk kan(sebab bangun awal pagi Selasa tu ibu nak keja-abah hantar kami awal subuh).Pukul 11pagi pengasuh dah call,Adli menangis tanpa sebab,tapi susu habis pula diminum..hehehehe..boleha agak budak nie kenapa..nasib baik rumah dekat je.boleh la pergi tengok.,dok dalam setengah jam,dah elok main,ibu tinggalkan..Nasib la kamu anak,asik kena tinggal je..

Itu je nak cerita selepas sminggu nak masuk minggu ke2..hehehehe..mod keja pun dok melayang2 mai..Nanti kita cerita lain hari lak..

JUMPA LAGI....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan