TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Jumaat, 10 Ogos 2012

Selamat UlangTahun Mak

Asalamualaikum

Harini adalah ulangtahun yg ke 61tahun usia mak saya.Terserlah jgk mak yang semakin tua..hehehhe..Mak dah tua..anak2 mak pun bukan muda dah..hehehehe.

Minggu lepas saya ada balik kampung dan berbuka bersama keluarga.Ternyata saya seorang je jarang nampak..huhuhu.Adik beradik yang lain tinggal berdekatan dengan mak.Tak la risau sangat tapi selepas kawin nie ada anak,terasa kurang masa utk balik kampung.apa pun saya tetap carikan masa dan ruang utk menziarah mak di kampung.

Saya doakan sempena hari ini ulangtahun mak,semoga diberikan kesihatan dan dilimpahi kasih sayang dari kami adik beradik dan cucu2 mak.


SELAMAT HARI LAHIR MAK!

1 ulasan:

  1. selamat hari lahir mak :)

    suami saya Taiping kat Changkat Jering :)

    salam singgah :)

    BalasPadam