TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Rabu, 21 November 2012

Happy Belated Birthday to Me!~3series

Asalamualaikum..

Baru harinie leh update blog

Saje je nak ceritakan pasal birthday saya yang ke 30tahun pada 18November yang lepas.sempat untuk meraikan bersama keluarga di Kedah.

Syukur alhamdulliah,segala nikmat yang diberikan walau ada kalanya dugaan dan cabaran,namun semua itu adalah KEHIDUPAN seperti garam mesti ada gula,ada yang manis dan ada juga yang masin..hehehee..

Kehidupan di kala umur 30tahun nie agak terasa lengkap di samping suami dan anak.Walau berjauhan,kami tetap bersama(in shaa Allah).

Usia 30tahun seharusnya menampakkan kematangan kita kan.Hmm...lebih kurang la..kalau dulu kalau org panggil.kak.kak..marah sesangat(perasan muda)tapi sekarang hakikat dah pangkat AKAK dah..hehehe..

Dari segi kerjaya,ada pasang surutnya.Alhamdulilah jika dibanding orang lain bersusah payah mencari kerja tetap.Aku tetap bersyukur walau ada pahitnya.

Perancangan masa hadapan?
Melihat kawan2 yang telah menyambung pelajaran,ingin sekali aku menjejak langkah mereka.Namun entah la..Semoga Allah permudahkan urusan aku.Ilmu yang aku kejar ini bukan semata nakkan kerja yang lebih elok,mungkin kerjaku di sini lagi,namun ilmuku bertambah untuk menjadi manusia cintakan ilmu.

Bersatu di dalam satu bumbung antara anak,suami dan isteri~biarlah masa yang menentukan.Mungkin Allah belum mengizinkan kami bersama..Wallahualam~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan