TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Monday, July 27, 2015

selamat hari rayaaa

Salaam  untuk semua.
Selmat hari raya aidilfitri..
Tu diaaa..lama tak update nooo..
Kemalasan mmg mghantui..
Takpa..pelan stat balik..

Saya.alhamudillah..sihat.
Adli pon sihat.
Aqil pon sihat.
 Nanti kita update noo


Thursday, January 1, 2015

01 Januari 2015

Asalamualaikum..

Hari nie tahun sudah berubah..bertambah usia kita kan..hihi.tapi rasa macam semalam je pegi sekolah..macam semalam je masuk UITM..baru semalam je kawin.....tup2 sudah 2orang puteraku.

Syukur dipanjatkan kepada Illahi,kerana RahmatNya,KurniaNya dapat saya dan keluarga bercantum kembali.Tahun 2014 membawa seribu kenangan yang pasti tak dapat dilupakan.

Dengan kelahiran Aqil pada April 2014 dan pertukaran saya ke tempat yang lebih dekat dengan suami amat membahagiakan.Namun saya akui setiap kebahagian pasti ada cabarannya.Berbekalkan pengalaman tak seberapa,saya yakin untuk menghadapi setiap cabaran yang datang.

Untuk Malaysia,kita dikejutkan dengan peristiwa yang tak diduga seperti MH 17,MH 370 dan terbaru banjir di pantai timur.Semua itu ujian untuk kita kerana Allah masih sayang dan ingat pada kita sebagai umat Islam.Semoga kita mendapat hidayah dan panduan untuk masa hadapan.

Untuk azam 2015 rasanya,sama seperti tahun lalu untuk menjadi insan berguna dan berbakti kepada ibu bapa dan negara.Semoga urusan kita dipermudahkan.

Oh ye..Adli pun akan bersekolah tapi tak pasti sekolah yang mana akan diletakkkan.Mungkin di kampung atau berhampuran dengan tempat kerja ibu.Hmm...masih dalam kotak fikiran.

Ok la...Aqil pula dah 8bulan.Budak tu memang aktif dan mula berjalan2..dan kemudian lepas tangan..hmm...Adik dan Abang..Karakter berbeza...tapi semua tu anak ibu juga.


Ok,dah nak rehat..Harini Kedah tak cuti hokey...hmm..nak rehat..lapar..lapar,jom p makan..