TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, December 29, 2016

Kami untuk 2016



Update Penghujung 2016

Assalamualaikum.

Wauuu..lama benor tak update blog.Si Adli nak masuk 6 tahun,Aqil pula 3 tahun.Koleksi terbaharu takde lagi buat masa ni.

Dulu saja nak tulis je pasal apa2.Sekarang ni sejak jadi online seller,perlu jual diri.Bukan jual hatiku,jual apa yang ada,buat orang tertarik.Baru orang foloow kan.

Azam 2017 untuk mengasah bakat dalam penulisan walau tak berbakat.Hentam labu oii.Kena ada Berani dan Yakin,in sha Allah boleh jadi yang terbaik.Memang dalam SPM,hakak dapat A1 dalam Bm,tapi tu duu .Sambil belajar balik,tak hal pon kan.

Orait,nak usha Facebook pulak.Hiasi peribadi yang cantik,ploles gituuuu.hahaha

Tuesday, January 5, 2016

05-01-2016

Asalamualaikum..
lama gilaaa tak update

last tulis entri adalah bulan Julai 2015.
Hurmm...xde masa nak berblog macam dlu


Harini Adli dah masuk sekolah PASTI.
Umur nak masuk 5 tahun.
Alhamudillah..syukur dah besaq anak ibu.

Aqil pun nak masuk 2tahun bulan April nie.
Banyak cita nak cerita.


Nanti la ada masa..
save this date.

Adli masuk sekolah!! 05 Januari 2016.