TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Rabu, 19 November 2008

kenangan birthday girl

smlm adalah tarikh lahir aku,so aku gunakan peluang yg ada utk membuat jejak kasihan..kihkih..maxis to maxis is free for 18-11-2008.aku bergayut sakan le..hihihii..mula2 aku test kat mak aku..layan........kalau ngn sembang ngn keluarga aku cm dok depan mata,padahal jauh beribu batu...wakakkaa...pastu aku call shida,rupanya dia dh bersalin pada tarikh lahir aku.so anak dia sama date ngn aku....sembang kjap ngn dia....suara pun lemah..sian dia.....
pastu aku meneruskan jejak kasihan ke berapa kali aku tau..aku call yanz........aku call dato baha......wakakakaa..musti si farah jeles kat aku.......dh lama sembang,aku buat panggilan ke perlis..rindu tau ngn kangaq nie..aku rindu kat tok n tokwan.....xsampai hajat aku nk borak ngn org tua nie..
pastu aku menjejak kasihan kpd budak2 sg lalang(aku keja ngn depa masa cuti sem)dh beso dh budak2 .....dok uitm sorang,kat uum sorang,uum ade gak......sembang punya sembang smp kol 10mlm...aku x puas hati..aku call kak fie.....bestnye dia nk kwin....excited ajak aku p kndri dia..insya Allah aku pergi.......pastu lg aku call aza....kihkih..bnyk cita bla sembang ngn dia......the last person aku call ialah huraizah...dlm kol 12 mlm 2....dia sempat berckp...(yelah org nk tdo dh).......aku sembang2 smp aku x mandi mlm..so aku cuci muka..gosok gigi.....terus tdo....krohh....krohhh..zzZZZzzzz.................ko, 12.30mlm aku tdo.pehhh....
klau ade bil....mau melampau bil aku.....wakkakaka..nsb bek la free..
aku beryukur ,aku ade kwn2 disekeliling utk aku bergembira wlaupun hati aku terluka.....
yg penting happy...be good girl!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan