TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Khamis, 4 Disember 2008

cerita ari nie

arin ni..lama aku x sentuh blog nie..bkn pe..xde benda nk dicitakan.cuma skrng nie aku dh pulih dr sakit aku yg x pyah ckp le...tp buat diriku..mmg perit menanggungnya.harap2 skejap je sakit aku nie.kdg2 aku pikir,knapa aku sakit?hmmm...mungkin Allah nk uji aku kot..tp btul la btul2 sakit nie..kdg2 sakit aku ni nk share kat someone tp manakan mungkin..dia pun dh aku lupakan.ntah la si dia masih ingt aku ke x.

isnin lepas,my parents aku dtg melawat aku.Sambil 2 nk p ipoh nk bw kad kndri kat sepupu mak aku.walaupun aku sakit,tetap aku ikut jugak.terasa happy bla my parents aku dtg dan tgk anak buah aku...kegembiraan tu lebih bermakna dan aku hampir terlupa sakit aku nie.

rabu lepas,rambutku slamat dipotong sehingga pendek oleh cik nyonya cina...sampai nyonya tu mrh aku(sbb aku ckp x serupa din bikin)siap2 marah dlm bahasa ibunda dia...aku pun cam tau dia marah.so i so solly loo.....hihii..misunderstanding la 2...dgn rambutku yg baru nie,aku pikir utk aku membuat pembaharuan dlm hidup aku...panjang jgk aku simpan rambut nie..hmm xpe la..yg berlalu biarlah berlalu......lainkali aku smpan pulak rambut nie..

skrng nie aku rasa aku sihat.alhamdullilah..syukur la....walau cm2 aku ttp kena beringt jugak.sakit nie xtggu kita,bla nk sakit,sakit je...tp bla sakit,mcm2 la berpantang..hmm,aku ikut kekdang je,kdg2 blsah gak mkn..tp aku kna ingat..tubuh bdan kita cuma ada satu..xde tukar ganti...kalau rosak....xdepe yg bleh ganti pun.....so beringt la sblum kena..take care ur body,ur health ...................muahhhhhhhh.....................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan