TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Selasa, 13 Januari 2009

3 hari 2 Malam di Lumut





Hari ni br aku msk keja slps 3 ari berada di Lumut utk mengikuti programyg dianjurkan oleh jabatan aku,PPANPk.Belum pernah aku sampai ke Lumut.Byk kenangan yg xleh dilupakan.
Smpai aje di Lumut kereta Ifah terkena batu.Abis cermin keta dia.Walau kena pada sebelah kiri cermin depan,nampaknya kena tukar gak la...Aku terpikir gak kalau aku yg bw keta aku...huhuhuhu.....jd nasib aku xbaik le..Bkn menyesali ttp kos nye yg agak beratus2 gak..kesian ifah....sabar aje laa....Seterusnya ke Marina Cove Resort,pemandangan agak menarik..slama 3 ari 2 mlm...jadual program xla memeritkan aku..ok la..xla tergesa/kalut2.
slbum blik aku sempat ke Teluk Batik,di mana Bdak2 VOC yg buat anisvery kat sini..kiranye ok la aku dh smpai k walaupu aku x join masa2...
aku smpat gak berkunjung ke LUMUT..di mana terdapat jeti LUMUT ke Pulau Pangkor.mungkin satu masa aku bleh pegi ke Pulau Pangkor..tggu..........
hmmm..spnjang 3 ari ni berada di Lumut...aku terasa bebas,gembira dn seronok..mungkin aku dh dpt melupakan kenangan2 lalu..tp aku masih memerlukan masa utk itu smua..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan