TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Saturday, June 27, 2009

Huk..huk..keretaku....

Ptg smlm ada kejadian yg xdisangka2.Dalam perjalanan pulang ke rumah,BIBAHku dicium dr belakang...Ohh...noo...not again...tapi itulah yg berlaku.kereta aku dilanggar dari belakang oleh budak sekolah India yg bawa moto.bkn seorang tapi 3org satu moto...cmna depa bw noo..huhuhu..aku malas nk kata pa..so lekas2 aku call bf aku utk dtg selesaikan masalah.mmg la kena tu skit ja..tp payah la sbb yg langgar aku nie INDIA..skrng ni kan dok xabis2 isu gaduh india vs melayu.dkt2 15 min,munculla wira aku....potpetpotpet..smua 2..depa janji nk settle kat workshop.Kami bw keta 2 utk diteliti berapa caj.RM132 adalah kos yang terpaksa ditanggung oleh abang budak India 2...bumper aku kena angkat dan kena cat balik la....itu je..
skrg nie kereta aku masih di workshop dan aku???keja laa..huhuu..terpksa naik moto la arini..penat gak la ..sbb lama xbw moto nie...nk start moto pun mau berpeluh gak..nk wat cmna..dh nasib..pas nie nmpk gayanya..kereta aku kena 'mandi' le...termasuk la aku ..huhuhuhuhu..mcm2 hal .................

No comments:

Post a Comment