TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Rabu, 21 Oktober 2009

Review Tentang -Club Blog Bicara Sempoi.

1.Pasang link club bicara sempoi diblog anda
http://blog-blog-bicara-sempoi.blogspot.com/

2.Buat Posting Review Tentang -Club Blog Bicara Sempoi-
Pagi td aku br msk keja..tetiba ade seseorang tlh meletakkan link ini.So aku menjengah lah ke sana..Walapun blum btui2 explore scara mendalam,tp aku rasa mcm best je..Yelah tmpt blh menyatukan para bloggers yg agak tegar mahupun tegar sndikit.aku harap dgn adanya blog nie..blh mrapatkan perhubungan antara bloggers walaupun xpernah bersua hnya dpn pc aje.At least kita ade ramai kawan.Enjoy it k...
Salam ukhwah dari aku......muahhhhhhh....

3.Sedikit Ulasan Apa Tujuan Anda Buat Blog?
mula2 tgk org ade blog,aku pun nk wat.dlm stahun je..aku tggalkan dgn alasan masa 2..xtau nk wat stori mori nie..lelama syok baca blog org.aku pun teruja...mula thn nie...aku menjadi agak tgar dlm dunia blog nie.Blog aku hnya diari yg mencatat stiap apa yg aku suka,benci dn sbgainya.Skrng nie aku mula suka...dh terus suka mejadi blogger tegar......sapa yg suka membaca entri aku dipersilakan,sapa yg xmo tu close je wndow 2.hheheheehheehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan