TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Tuesday, October 6, 2009

Sedih..huhuhuhuhu

Aku terlampau sedih hari niee.Pasal gelang emas aku dh tercicir,ntah ke mana perginya.

Sekarang nie aku btul2 susah hati.Yelah gelang 2 bkn seratus 2...tp dlm seribu jgk...mak aku kasi..
Betui2 aku cuai kali nie.Aku xtau nk cari kat mana..tp sebelum tgk wayang ahad lps ada lagi aku pkai..
Aku xtau mcm mana nk bgtau my mak.Mak aku garang tol...aku bleh terbayang saat kena marah...tp nie marah amarah yg marah...huhuhuh mahal tu......Kalau xdapat jgk,telinga aku bersedia menghadapi serangan bertubi2 drpd mak aku.Dia yg bagi gelang tu.Nampak sgt aku cuai kan...

Smlm aku ngn adam g jumpa bomoh.Dia kata gelang aku masih di situ,xde sapa usik..huhuhu...boleh dapat tp ke mana aku nk cari lg..huhuhuhuhuh....jenuh la mencari....
skrg ni aku buntu dan cuma blh mengharap gelang 2 blh jumpa..Kalau jumpa aku simpan elok2..xnk pakai dh....nk pkai bla aku kawin nnt...huhuhu...sedihnya........................

4 comments:

  1. kata ustaz pakcik la.... baca byk2 surah alam nasyrah tu.. insya ALLAH.. kita akan ingat.. kat mana gelang tu hilang @ tercicir @ apa2.. moga ALLAH bagi ilham kepada kamu...

    jgn sedih.. ada hikmah nye tu

    ReplyDelete
  2. moga2 jumpa balik..pelan2 cari...kalau tak..kena marah la ngan mak....

    ReplyDelete
  3. siannya lela..akak pun penah merasinya lagi2 kalo brg tu mak yg bagi. seb bek akak punya jumpa kat bwh tilam. selongkar hbs 1 bilik...

    sabar ye lela..byk2 berdoa

    ReplyDelete