TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Selasa, 9 Februari 2010

Dah Selamat..Alhamdullilah..

Salam utk semua.
Hari ni aku terPAKSA kerja.Sebabnya cuti aku tak diluluskan utk 2 minggu.Jadinya,minggu ini aku bekerja utk 2 hari.Hari khamis dh balik ke sana dan bercuti sehingga 22 Feb..Amikk ko...!!
Pada 07022010 selepas waktu Zuhur aku telah bergelar isteri,alhamdulillah majlis pernikahan kami berjalan dgn lancar walaupun aku 'cuti' ketika itu.Jadinya aku duduk di luar masjid.huhuhuhu..sedih tau, serasa semacam je org lalu lalang di masjid..tp aku wat dek je la... syukur la smua dh selamat.
Terima kasih diucapkan kepada housemate aku Syima dan pasangan serta ifa dan kakaknya turut memeriahkan majlis aku.Tak lupa kepada chaq dan at yg sudi jugak datang ke majlis.Cuma along tak dapat hadir kerana ada kematian di rmhnya.(tapi insyaAllah along datang masa kndri nt.
Doakan kebahagian kami berdua..Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan