TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, August 12, 2010

Pertama Kali

Salam untuk smua sahabatku..

Cmna berpuasa semalam ek??ok x?Alhamdullilah semalam sy berpuasa hingga akhir waktu.Tapi semalam,hati sy begitu syahdu..Yela tahun lepas boleh berbuka bersama ngn abg(masa tu tunang).Tapi semalam hati sy betul2 rindu kepada si dia.Makan pun tak lalu.Tapi demi 'baby' dlm perut,sy usahakan mkn sehingga habis.
Bila buka FB,ramai kwn yg seronok berbuka bersama keluarga,suami dan anak.Tapi sy??waaaaa...tabahkan hati utk kuatkan semangat utk berbuka dgn housemate.Nasib baik ada housemate yg ok...sy perasan perasaan masing2 ketika makan berbuka semalam.Ye lah jauh di perantauan.
Semalam menu xde yg special..btl2 xlalu nk pikir psl makan..lauk beli je..tu pun sejenis..dh housemate ade 2org...ade 3lauk le..Alhamdullilah..rezeki utk berbuka semalam.Tapi sy xdapat menunaikan solat terawih disebabkan sakit kepala.hmm.....sejak mengandung,sejak bertukar ke sini..itu je yg selalu dapat.Tido awal nampaknya.Alhamdullilah pagi ni boleh bangun mcm biasa dan boleh datang kerja.
Sy berdoa agar diberikan kesihatan yang kuat utk menghadapi pancaroba ini.Amin..

SELAMAT BERPUASA YE!!!

2 comments:

  1. Banyakan bersabar..lumrah kalau hidup berjauhan naum still dekat juga lagi..

    ReplyDelete
  2. insya Allah..
    akn diteruskan hidup ini..

    ReplyDelete