TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Monday, November 22, 2010

November bakal berlalu

Asalamualaikum utk smua.
Tak sedar dh masuk bulan November kan..pejam celik dh ke penghujung tahun 2011.Ini bermakna umur juga bertambah.Dh 28 tahun aku bernafas ye.Syukur ke hadrat Ilahi ke atas izin-Nya dapat aku menikmati hidup ini.Banyak cerita nk diceritakan.Maklumlah,di opis masih tiada internet,jd ku pendam hinggalah hari ini.Itu pun sebab saja2 nk keluar dr rumah sewa tu(boring tau dok sorg2).Dok CC sorang2.huhuhu
Banyak cerita untuk bulan ini.Terlalu banyak perkara yang berlalu dalam bulan nie.Bermula dengan 11-11-2010 kemalangan di hadapan tempat kerja,di mana kereta ku BIBAH..dilanggar oleh sebuah kereta VIOS.huhuu..Alhamdulilah aku dan kandunganku sihat.Cuma terkejut je.Jadinya,keretaku di bawa ke bengkel utk diperbaiki.Mungkin minggu ini dh siap agaknya la.

Pada 17-11-2010 hari raya haji,dalam pertama seumur hidup aku tak beraya bersama keluarga tercinta.Cuti dah sehari,tak sempat nk balik dengan keadaan kereta yang di bengkel,suami bekerja di hari raya haji dan mcm2 hal.Maka pendamlah sebuah kesedihan kerana tak dapat balik.Alhamdullilah keluarga memahami.

18-11-2010 pulak tarikh lahirku.Maka umurku berganjak ke setahun lg.Dalam tahun ini aku dapat 2 kegembiraan iaitu suami dan aku mengandung.Aku bersyukur pada MU.Walau begitu,hatiku sedih juga kerana ke saat ini aku masih berjauhan dengan suami.Aku harap semuanya akan berakhir dengan berita aku dpt ditukarkan ke tempat berhampiran suamiku.Dugaan yang begitu hebat untuk aku terima namun aku harus menerimanya utk aku lebih matang dan berdikari.

Sekarang ni pun..kandungan aku pun mencecah 7bulan lebih.Persiapan pun dh buat.Ala kadar je.Rasa tak sabar nk tggu dua bulan lagi.Hehehehe.Doakan keselamatan aku dan anak ini.Walau banyak dugaan,akan aku hadapi dengan tenang.Insya Allah.
Jumpa lagi ye..!!!

1 comment:

  1. hepy belated besday my dear fren..

    sabar no..arap kamo kuat semngat dlm menghadapi hari2 mendtg ini..

    ReplyDelete