TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, June 3, 2011

Teletah Ayong




Tgk la gambar nie..lawak btul la budak minah sorang nie.Dah la bunga dalam taman,sorang lak tu...lain2 smua kumbang..hehehe..termasuk la Adli.
Sebenarnya ni anak abang kedua Muyyasarah Damia Bt Mohd Sabri.Umur nak masuk 2tahun pada12/10/2011 nie.Budak ayong nie umpama puteri .hahahha..puteri mende..semua nak main je..ngn abang2 sepupu..Ni Adli belum lagi ada kaki tangan,esok2 tak tau la..tak terkawal dengan budak2 nie.Cucu mak abah dah 6orang tunggu sorang lagi nak keluar..hehehe..bulan 7 nie..kawan Adli.
Semua anak sedara maklang sayang sangat walau dah ada anak sendiri...

Meh nak cita pasal Ayong;
Ayong nie seorang perempuan dalam cucu pak Husain dan Mak cik Bashah.Mulut pun boleh tahan bising..hehehehe..bila terkenang ayong nie.aku pun rindu kat dia juga.Dah pandai panggil maklang a.k.a AYANG.Nampak perempuan tapi perangai cam lelaki tapi boleh nampak dia perempuan sebab dia suka MENJERIT..hahhahaaa..ayong..ayong..maklang buat entri khas utk ayong..I MISS U..

No comments:

Post a Comment