TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Wednesday, October 5, 2011

RedMummy

Asalamualaikum..

Saja nak menulis hari nie..Ada keja..tapi tak leh nak fokus lagi.So kejap nak releasekan minda yang agak stress..
Korang ada baca blog Redmummy ..Perghhhh..duit blog aje masuk berbelas ribu dlm sebulan aje..Gaji sebulan saya pun tak banyak tu..Terasa jeles  pulak..Hehehe...Yela sapa nak bagi duit banyak dengan hanya berblog kan..Kalau saya yang dapat bulan RM berpuluh ribu itu,alangkah bahagianya....boleh berenti keja jawabnya ...bercuti2.hehehe

Bila baca blog Kak Red nie..mcm2 perasaan ..jeles ade(beg,kasut smua berjenama mak!)jln2 pergi melancong,tapi tukan rezeki masing2.Cuma terasa bangga juga anak Melayu boleh buat blog berbelas ribu income hanya menulis di blog..Tak pe la..tengok aje le....hahahaha..Smoga kita dapat menjadi seperti beliau..(tapi dalam nuffnang,berapa sangat..cash out blum lg)

Tak percaya ke Kak Red tu dapat banyak tu?ni saya tempek gmbr dari blog dia

klik lebih jelas..

KakRed,jgn saman saya.Ni saya bagi kredit.
Sumber blog REDMUMMY..

3 comments:

  1. beshkan klu duit byk camtu.. nak berangan jugak la camnih.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Dia leh dpt byk camtu sbb dia dpt utk bt artikel berbayar dari nuffnang sbb tu leh dapat kalau nk harapkan klik iklan je mmg susah nk dpt macam tu.

    ReplyDelete
  3. tu la...ct kan..best kan..tgk cek beribu2..

    miey...mmg la..aku slalu bc..mmg byk dia wat artikel..kan brpengaruh gak blog dia smp jd terkenal.dh terknal lg org nk bc..hmmm...

    ReplyDelete