TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, October 14, 2011

Pasal keja

asalamualaikum...
Wah..semangat baru selepas balik kampung jumpa abah Adli..hehehe..balik kampung amik mod..sebab pe?18 Oktober nie ada kemasukkan 2staff..menjadi 5org utk saya jaga..5 perangai yang harus diambil perhatian..Pergghh..walaupun saya tak dok dlm opis tinggi2..tapi nak menguruskan 3buah perpustakaan desa ditambah anak buah seramai 5orang,mampukah aku??

Hari ini ada perjumpaan staff baru.Pandangan pertama,alhamdulilah..nampak boleh bekerjasama..TAPI kena tengok kemudian hari juga..Yelah dalam satu pasukan tak semua elok,tak semua yang baik.ada yang 'hitam' ada yang 'kelabu' tapi tukan perangai manusia sejak azali.Mula2 saya dah 'bancuh' utk 2orang staf. bukan apa..kita sama2 cari rezeki,jadi gunakan peluang itu sebaiknya.hmmm....sebab yang boleh saya cakap macam tu,memang ada masalah.Jadi yang 2orang baru harap tak mendatangkan masalah buat saya dari segi displin.Tang keja ,tak faham boleh tanya kan..
Lepas nie,berlambak2 la keja si ibu Adli.Mana nak tengok Adli,abahnya,keja lagi..hmm..sabar je la..huhuh..

Nota saya:
xsabar nak balik kampung jumpa keluarga tersayang.benar,selepas berkahwin saya kerap merindui keluarga.sebabnya dah jarang balik kampung di Kedah nu..huhuhu..

No comments:

Post a Comment