TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, June 15, 2012

Bila YB turun padang

Asalamualaikum sahabat blogger..
Wah macam YB turun padang kan..tp bukan ibu Adli ye..Sebenarnya nie antara tugas ibu Adli dalam kerja ye.Bukan org politik.tapi orang biasa je..yang menjawat jawatan kecik ja..Huhuuuhu..Bila terdapat program besar,ada gak ibu Adli turun padang membantu rakan sekerja.Nasib baik pengasuh tak sibuk utk jaga Adli.Bukan apa,kalau bawa Adli,confirm ibu tak membantu kan..Sekadar memandang je..dah sibuk anak dok berlari2..hehhehe..

Kejadian nie berlaku Ahad lepas,bertempat di kawasan Manjoi.Kawasan nie terletak di Parlimen Tambun dan dipunyai disandang oleh Dato Seri Husni ala Menteri Kewangan 2..heheheh.Anjuran Puteri Umno Tambun.Tujuan satu je untuk meramaikan dan bersama2 menggunakan perpustakaaan desa yg disediakan kerajaan.(macam nak berkempen pulak).Sebab ibu Adli keja di bahagian ini ofkos la lebih arif ttng ini..hehehe.

Sambutan agak memberansangkan.Tapi dibuat pada penghujung cuti sekolah.Agak kureeng la dari segi penyertaan.Hmm..tak dari tak buat langsung.Tempat ibu Adli belum berlaku kejadiaan seumpama ini..sedih kan...huhu...tak pe..akan diusahakan untuk membuat satu program sebesar ini.Insya Allah..Masuk dalam laporan penilaian keja la beb..so kena buat.Huhuhuhu..

So apa lagi sahutlah cabaran saya..datang la ke perpustakaan berdekatan.Saja meramaikan bilangan pengguna.naik la graf kami nie..hehehe...Membaca jambatan ilmu tau..Macam2 ada di perpustakaan..ade novel,ada buku masakan,agama..pendek kata mai je la...

BANGSA MEMBACA BANGSA BERJAYA!
layankan gambar di bawah ye...
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Dato Seri Husni nie sederhana tau...friendly..dari penilaian saya dr jauh le.Menteri tu...hehehe


 Warga Puteri UMNO Tambun..bersama petugas PD


 Gambar saya terselit..tapi tak nampak dalam TV.beria2 je amik..heheh

Tengok sporting giler kan...bergambar dengan kanak2.Saya nak tapi MALU...hehehe

Sidang Media..ceh..takde nampak dalam Tv pun..frust ibu...

No comments:

Post a Comment