TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Tuesday, July 31, 2012

Back to normal-lah!!!

Asalamualaikum.

Selamat berpuasa kepada semua blogger sekalian.

Ibu dan Adli baru je balik dari rumah Opah Adli pagi tadi.Abah hantar..Sedih kan keluarga PJJ.Nak jumpa anak isteri-suami kena cuti dulu baru jumpa.Sedih ibu tak hilang2..sob..sob..apa kan daya..adat bekerja la..dah bercuti kena datang kerja balik kan..

Oh ya..Khamis lepas Adli kena campak besar.Orang Perak kata pelentong@bertih..Adeii..macam bahasa ada kan..Sampai hari ni Selasa.dah kering campak Adli walau gak yang tak pecah lagi.Asyik bergaru kerja Adli.Demam tak,tetiba je naik campak.Itu yang kecemasan ,balik segera untuk mendapatkan bantuan.Ye lah dok kat sini takde sedara mara,mak abah jauh sekali la..Alhamdulillah..Adli pun tak meragam masa balik petang Jumaat tu.

Ibu dan Adli sempat berbuka dan bersahur bersama Abah Adli(termasuuk MakMertua dan PakMertua).Best kan Adli.Tapi apa boleh buat.Takat hari yang ibu boleh cuti je la..Sabar la wahai anak..

tentang persiapan raya untuk Adli,banyak gak la.Sepasang baju Melayu,3pasang baju+seluar jeans.Meriah kan Adli..hahahaa...Siap songkok ibu dah beli.tentu comel kan Adli.

baju ibu pun hampir siap.3pasang..heheh..tak kalah dgn anak kan..Tudung belum tentu samaada recycle @ beli baru.

Abah lak lagi kesian,baju Melayu aje..hahaha..Nanti dekat raya kita cari ye..

Itu je untuk petang nie..

SELAMAT BERBUKA!

1 comment:

  1. Sabar byk2 ibu & adli....cabaran pjj...

    Meriah adli raya ni....Kami lom shopping apa lg utk ank..huhu

    ReplyDelete