TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, August 16, 2012

Syawal Datang

Asalammualaikum..


Sedar tak sedar dalam 2 3 hari kita akan mengambut hari kemenangan.Hari di mana boleh makan2..hehehe..xde la..Selama bulan Ramadhan kita berpuasa,Syawal datang untuk diraikan.Yang penting seronok,anak2 kan.Setahun sekali merayakan.Kali ni Adli boleh la berjalan2 sambil amik duit raya.Jika tahun lepas ibu mendukung Adli ke mana saja,kali nie Adli dah pndai berjalan.

Persiapan raya utk tahun ni lebih teratur.Merancang awal.hehehe..cuma ada la sikit persiapan yg belum dapat dibuat.Sedondon gitu,baju Melayu Adli dan abahnya dibuat oleh adik saya.Dan baju kurung dengan warna yg agak sama dgn baju Melayu?warna?entah nak ckp hijau..tapi ada nmpk biru..xpe la,Insya Allah saya abadikan gambar tu(klu smpat).

2 3 hari kerja sebelum raya memang moodnya ke laut ja.Asyik nak pikir balik kampung..balik kampung..Apa pun sama..hehehee..

Dugaan di bulan Ramadhan ni pulak,adeii...kena sound dengan tuan rumah?kenapa??xpe la nanti pas raya saya ceritakan ye..Malas nak mengenang cerita,nanti takde mood nak raya kan.

Esok Jumaat hari terakhir kerja.Lepas kerja baru boleh balik kampung.Entah la di jalan raya nanti,cmana ye kesesakan.Harap2 berjalan cam biasa la.Suami lak tak tau lagi boleh amik kami berdua.Kalu tak,jawabnya kena balik berdua,doa2 xde la jem teruk sangat walaupun biasa hadapi,(cuma dengan anak xtau la..risau dia rimas dok dalam keta lama2).

Ok la tu je nak kongsi cerita sebelum Syawal menjelma....

No comments:

Post a Comment