TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, December 28, 2012

Adli hampir 2tahun..

Asalammualaikum..

Kejap masa berlalu pergi.Tak sedar esok 29Disember 2012.Ada lagi dalam 3hari kita berada di tahun 2012.

Adli pun dh hampir 2tahun.Bulan Januari dah 1tahun 11bulan.kadang2 aku merindui dia di zaman kecilnya...hehehe..bukan apa,baunya masih bau asli..tapi sekarang nie..wangi jugak cuma ada bau lain...

Lupa nak bercerita tentang perkembangan Adli.


  • Dia dah pandai cakap,nak susu...sweet je..klu ibu tak faham..Adli wat bahasa isyarat..
  • Pandai kedekut tapi bila ibu wat2 sedih..dia bagi jugak..
  • Pandai pulak meminta2..'sket..'sket..selalunya kalau orang masuk dapur.dia akan masuk jugak..dan bermula2 ayat poyo Adli tu..'sket..abah...'sket pah...
  • Bila ibu wat menangis...gelabah si Adli ni jugak..hahaha..
  • Kalau disuruh buang sampah,dia terus buang ke bakul sampah...
  • Makan pun dah macam2 contohnya laksa,aiskrim,duriann....rambutan...(tapi ibu tetap hadkan)
  • Satu je perangai ikut ibu;kalau keadaan macam orang lain lebih pandai,Adli wat diam je..heheeh..tapi kalau dia rasa dia paling hebat...hebat btllllllllllllll.....
  • Pandai main kereta..susun kereta..tapi abis tayar kereta..xde sebelah..haha
  • Pandai pilih barang utk dia....




No comments:

Post a Comment