TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, June 28, 2013

Rumah Baru..

Asalamualaikum..


Hujung bulan kami akan berpindah ke rumah baru....tak berapa nak baru..he3..ala rumah sewa jela..tak mampu nak beli rumah sendiri lagi.Ada rezeki tak kemana kan.

Hari ni dh Jumaat,masih takde apa yang dikemaskan..Hujung minggu dah nak pindah...Belum jumpa mood nak mengemas..rasanya last minute kot...itulah ibu Adli.kalu kerja rumah selalu wat last minute..tapi kalau kerja di pejabat,serasa nak hantar cepat2..he3..bukan apa..sini ada kemudahan wifi dan printer,jadi tak yah risau..kalau kat rumah??agak2 boleh siap x?hihi3..

Hujung minggu lepas berpindah ruamh nie..kena balik kampung hantar Adli..meeting+konvesyen 2hari..lepas tu..kami bercuti untuk balik Kedah..rasa lama tak hirup udara Kedah kan..kerinduan pada keluarga..

Minggu depan tu nak berpuasa..Jadi untuk sekian kali nya..kami menyambut berdua..bersama Adli..kalau abah Adli boleh tunggu untuk 1 Ramadhan kan best..(macam la puasa penuh)..

Ok la ada keja sket..Nanti kita sembang lagi k..


2 comments:

  1. wow! umah baru hang kat area mana pulak lela! adli leh main kejar2 tak hehehe, mahal x sewa sebulan kat sana?

    ReplyDelete
  2. rate sni dlama rm300..tp aku dpt rm250..blh laa..he3
    blh berkjaran dgn adli pasnie..
    dlu rmh lama dk bujang dgn lain.
    kali rasa dh dok sorg je..
    anak pun puas nk bergerak...mai la kampar..tdo sini..dkt dgn ipoh dh..

    ReplyDelete