TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Thursday, November 28, 2013

Perihal Mengandung

Asalamualaikum..

Kejap ada ,kejap takde..

ok la..nak cerita pasal perihal mengandung kali kedua

Dah masuk 5bulan.Perut dh nampak sket-sket.he3..comel la tu..ha3

Belum ada gerakan di dalam..mungkin 6bulan ke atas.macam si Adli dlu...cam tau je jantina pe..he3

Alahan macam takdak je..macam Adli jugak dulu..ha3..terasa tau jantina walau tak scan jantina ..
Ada kalanya muntah,ada kalanya letih,ada kala sakit kepala..tapi takla setiap hari..kekadang aje..

Mungkin Allah nak mudahkan saya untuk kali kedua..sama dengan Adli dulu..sebab takde sapa nak jaga.(suami jauh)..

Kali nie..perut nampak luar biasa..mungkin sebelum ni ada penghuni..jadi lebih besar kali nie..

Adli macam tak tau je pasal adik dia..mungkin dia kecik lagi nak paham..cuma kekadang ada gak sebut baby2x..

Persiapan barang belum lagi..cuma dah usha barang Adli yg dulu..jimat sket..he3..ok la nanti update lagi....

p/s:
sekarang nie Adli ber B-daman pulak...adeiii...layan je la..si abang Adli yg tomei2 tu.....


4 comments:

  1. Alhamdulillah...semoga dipermudahkan...

    ReplyDelete
  2. wehuu adli jadi abg long... dapatlah pompuan pulak... sepasang...

    ReplyDelete
  3. wehuuu adli jadi abg long...
    harap gegirl la..
    dapat sepasang..

    ReplyDelete
  4. Tahniah lela :)

    Jaga diri bebaik

    ReplyDelete