TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Saturday, January 18, 2014

Perihal Mengandung 2

Asalamualaikum.

Sedar dalam tak sedar dah masuk 27 minggu.Minggu depan dah 28minggu.cukup 7bulan.

Kali ni,7bulan checkup disertai test MGGT kali 2..uweeekkk......
Semasa mengandungkan Adli,skali je testnya..result..alhamudilah..
Kali nie yg first pun ok..xde apa2.cuma berat naik dan berat pun memang berat,doc suggest utk minum kali ke2..adeiii..

Entah la kali muntah ke idok..ha3....geli tekak teman nie..minum air gula...uewkk....sabar jela...
Kali nie mungkin faktor ketuaan..3series...nampak tak larat benor..cepat letih...tak leh nak tido lena2 dah..dh kena belajar untuk berjaga pula..he3.....

Rezeki anak memang ada..Terbukti..saya akan bertukar ke tempat yang lebih dekat dengan suami berbanding sekarang.Tapiiii......lambat lagi proses tu..sebab nak pas baton kat orang lain.hu3....tapi xde lagi...hu3..sabar jela bila mendengar berita gembira dalam sedih.sabar jelah bila bos kata kami memerlukan awak lagi..padahal sama je pindah.cuma negeri je lain..he3..

doakan kesihatan saya untuk menghadapi hari mendatang..
semoga dipermudahkan segala urusan..Amin..

2 comments:

  1. Congrats...sy ritu pon dua kali kena minum air gula ni..:-)

    ReplyDelete
  2. tahniah lela dapat tukar. Doa & terus berdoa yer...Insha Allah ada rezeki tu. Lela kan kuat & tabah orangnya hehehe...apa rasa air gula tu yer??? akak alhamdulillah tak kena plak minum air gula tu walaupun berat naik byk gak aritu. Semoga lela & baby diberikan kesihatan yang berpanjangan....

    ReplyDelete