TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Selasa, 16 Disember 2008

PiCniC di TaMan TasIK TaIpInG






aku kembali bertugas ari nie.
hmmm..smlm aku ct da...cm biasa dok mendobi le keja aku pabila ct dan x blik kg..
tgh2 aku dok mendobi,aku terfikir nk berkelah a.k.a picnic di taman tasik taiping nuu..
hehehehe..bila datang idea gila aku,aku angkut my best pren..si ifah..utk menjyakan picnic di taman tasik.kihkihkih....
ye la aku pun bosan teramat...jd dua2 pun pokai..so aku pkir tmpt yg xpyh byr dan pree utk percutian sehari..cewaahh....
terhibur gak aku berpicnic d tengahari smbil menikmati mknan yg dibeli...nasi+ikan keli msk cili..hmmm...sedap smbil melihat pokok2,air tasik....sejuk mata memandang bersama si ifah(tq melayan kerenah aku yg mcm2).
aku sbnrnya nk lari dr memikirkan apa2 yg membuat aku sedih.so my picnic with my friend very successful..hehehehehehehehe.....
ape nk sedih..benda dh jadi...xnk pikir2 dh...yg penting aku hidup dgn smangat yg ada walaupun kdg2 aku mnjd rapuh jgk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan