TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Sabtu, 1 Ogos 2009

3 tahun...











hampir 3thn dh aku berada di bumi Perak Darul Ridzuan.Pelbagai kenangan manis dan pahit selama aku berada di sini.Hari ini aku ingin mengimbau kenangan selama 3tahun di sini.Antara tarikh2 yg sempat aku ingat dan memori yg tersimpan di hati....

1 ogos 2006 aku mula lapor diri di Perpustakaan Desa Sungai Ara Perak.dgn berbekalkan motosikal dgn berlesen kan L----->PGY1846(28 ogos 2006),aku mula berdiri di kaki sndri tanpa mengharapkan org lain.Segala onak duri selama aku bekerja kekal dlm hatiku..biarlah ia menjadi memori walaupun sukar ditelan...
Aku mendapat keluarga angkat iaitu keluarga maksu.Dia merupakan seorang balu dan mempunyai 4 org anak.Aku selalu akan datang ke rumah nya utk mengurangkan rasa rinduku kpd keluargaku.Anak2 dia begitu baik dan menyayangi seolah2 aku kakak mereka..terima kasih atas kasih syang maksu dan keluarga..
11 Mac 2008 aku mendapat kereta VIVA walaupun tak segagah MYVI idamanku.walaupun begitu,aku ttap sygkan kereta VIVA berwarna biru PHR1360 kerana ia membawa aku ke mana sahaja.So,senang la ke mana tanpa hujan atau panas.
21 mac 2008 aku berkenalan dengan adam .Pada mulanya kami hanya berhubung melalui sms dan seminggu selepas itu dia berani mengajak aku keluar..ke mana?tentunya ke bukit merah,tempat bermulanya sesi berkenalan... dan sehingga dugaan yg datang akhirnya menjadi tunang pada 19 julai 2009..








Akhirnya aku akan menetap terus di sini bersama orang yg aku sayang dan cinta sepenuh hatiku..Aku berjanji akan menjadi seorang kekasih,tunang dan isteri yg setia menanti mu..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan