TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Saturday, August 8, 2009

Bad Mood

hari ni aku tak tau kenapa aku btul moody.yang tu tak kena yang ni tak kena.sampai aku gaduh ngn dia..tak tau mana punca.nasib baik dia pun tak cepat melenting..sabar aje la..gaduh kejap,baik kejap pastu gaduh blik..apa yang aku gaduh kdg2 benda 2 nampak kecik tp aku nmpak besar ja.mungkin perubahan hormon kot..ye laa mungkin disebabkan itu kot..selain itu,aku terpaksa on duty spanjang mggu ni,ingt nk blik kg nak celebrate hari jadi mak..tapi dh jadi mcm nie...terpaksa aku cover cuti..nnt tak pasal2 aku kena gak..bkn takut cuma aku rasa tanggungjwab aku utk memberi perkhidmatan yg sewajarnya kepada pelanggan aku.kesian kat mak,dok tggu anak sorang ni tak balik2 lg.yela pasnie tak leh balik kerap2 sbb nnt aku kawin,kena dgr cakap suami..tgk la mggu dpan mcm mana,kalau blh aku usahakan utk balik jumpa dgn famili tercinta.

p/s: aku rindu sama kamu.................................

1 comment:

  1. sian kat hang dh le moody mcm2 prob.. aku lak menambahkan prob hang... sori le ye...

    ReplyDelete