TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, September 11, 2009

Berbangga Kah Anda?

Malaysia Satu-satunya Negara Beri Elaun Sara Hidup Nelayan



BACHOK, 11 Sept (Bernama) -- Malaysia adalah satu-satunya negara di dunia yang memberikan elaun bulanan kepada nelayan walaupun ada kalanya mereka tidak turun ke laut, kata Timbalan Menteri Kewangan Datuk Dr Awang Adek Hussein.

lagi...



wah..dasat giler le nelayan skrang nie..mcm kja gomen lak...ade elaun 2.dulu RISDA pastu FELDA skrang nie nelayan...harap2 btl menjaga kebajikan rakyat,terbela nasib rakyat.musti ramai nk tukar profesion jadi nelayan kan....lawak..lawak...Banyak juga duit kerajaan ek,dah la bagi elaun kat nelayan.ni pun imbuhan utk kakitangan sokongan.Bleh la membeli membelah kan....hehehehe..lgpun gaji baru je massyuk.pas nie....rabak le nk tggu next month lak...



GOOD LUCK to sapa yg nk menyopping termasuk aku nie.

pastikan balance wang anda cukup utk di bawa ke bulan depan ek....



keja pun x senang dah..ralit nk pk nk bli apa..hehehhehehe

No comments:

Post a Comment