TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Sabtu, 5 September 2009

Beware............



salam..

Korang selalu dapat email cmnie??dulu ade gak masuk berita dlm TV3 .Cuma aku nnk beringat la dgn diri aku dan korang la ...sbb aku slalu dpt email dr maybank2u ni .Bahaya dpt email cmni .Tmbahan kita slalu berurusan secara online.Segalanya blh berubah sekelip mata.transfer duit la 2.Aku xtau depa wat cmna..tp hacker mcm nie akan berusaha utk memecahkan kata laluan dn dgn mudah kita memindahkan wang tanpa kita sedari...

mcm aku,slalu gak guna maybank2u nie..dah banyak kali aku dapat tapi aku delete je...sbb aku tgk url utk maybank online pun pelik je.Isu ni dh lama tapi masih berulang2.

Pesanan :

jadi kawan2 hati2 la bla check email 2..

cm aku dh berpuluh2 kali dpt email,delete kan terus.jgn simpan.

itu je entri aku wat kali ni..sbb aku xde idea...hehehehhe...

BERHATI MENGUNAKAN PERKHIDMATAN ONLINE YE.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan