TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, October 23, 2009

Kebosanan Melanda

Hari ni aku rasa bosan sgt..tak tau nk buat apa.
Sbnrnya aku berasa takut utk melangkah ke tahun 2010.
Bkn apa,thn 2010 mungkin merupakan tahun yg bermakna,Insya Allah aku akan menjadi isteri org.
Tapi bila difikirkan,kdg kala aku berasa tidak yakin atas kenyataan itu.Aku takut aku tidak dapat menyesuaikan diri pd suasana yg berbeza.Maklum la sblum nie hampir 27thn aku hidup(alhamudillah)aku cuma ada mak,abah dan adik beradik aku.Skrng nie pun dh nk msk umo 30 an tahun(3 tahun lg da).
Selepas ini dunia aku pun berubah,dari mempunyai sebuah keluarga dan akan menambah 2 keluarga lagi.yelah,keluarga mertua dan keluarga aku sndri di mana akan ada aku dan suami serta anak-anak kami.Dalam perancangan emak , kami akan bernikah pd hujung thn ini atau awal tahun depan. Kenduri pula dirancang pada bulan 2,2010. aku amat runsing ttg ini.Yelah kalau dihitungkan,xsampai 4bln nnt berlangsung majlis nie.

skrng nie dlm bln nie,aku akan mengikuti kursus perkahwinan.Bln depa aku akan merancang persiapan ttg pernikahan aku (jika ia berlangsung thn ni jgk).
Harap2 sblum itu,dapatlah aku membuat persiapan agar majlis aku berjalan lancar.Aku harapkan doa2 dari teman yg mengenali aku.

p/s: esk aku ada kursus perkahwinan.Langkah seterusnya..tggu....

3 comments:

  1. waa beshnye da nak kawen..nk kawen gak ahaks!

    ReplyDelete
  2. cik norell i need ur phone no plsss...windu bangat same kamoo..

    ReplyDelete
  3. imHepPie:- kamu mmg tak menahan...huhuhu

    anyway.. itu perasaan org nak kawen...

    biasa le... kengkadang tu tetiba je rasa x mo kawen... bercelaru kepala nih.. yg penting.. bykan selawat.. doa.... tawakal.. insya ALLAH... ALLAH akan beri laluan yang mudah utk kamu....

    biasa le ..an kbuat masjid.. bukan senang...

    ReplyDelete