TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Sabtu, 31 Oktober 2009

Lama tak update~~~Apa kes?

Hmm...lama btui aku tak update dlm blog nie.
Apa kes??
xpe kes ape2 cuma malas kot,sibuk kot..apa2 kot2 lak...
ntah la,apa yg aku bt spnjang mggu nie takde pe pun yg menarik selain jumpa ngn Mr Adam.Takkan aku nk tulis apa yg aku ngn MR Adam kan..opss....hehehehe..xde pe2 laa...
Cuma nk cerita psl kursus kawin nie...dh karang dh..cuma nk publish je..tu pun malas..
Hari nie hari terakhir utk bln Oktober.Mcm biasa aku slalu tggu bln November..yelah kalau sapa2 tak ingat,xpe..asalkan aku je ingat...msk je november...aku makin tua....hehehehhe...bln dpan ni maksud aku esk la bln kelahiran aku...tup2 dh nk masuk umo 27thn..Rasanya br je umo 18tahun..perasannye..hehehehehe...
Apa2 pun..entri kali nie hanya utk suka2 aku nk taiip..dh lama xupdate..tp xde cerita menarik utk dikarang dan diingati melainkan dating je..hehehehe..
2-3 hari nie aku batuk lak..sblum nie batuk ngada2 je..tp skrang nie rasa mcm penat batuk..menekan dadaku....auww.....sakit tauu...dh 2 hari aku mkn ubat batuk..xde pe pun ....lena ade lagi la..hahahahaha......
ok la aku xtau nk bebel apa lagi..kepala pun ade pusing2 skrang nie..kerja baru ade...hehehehe..dok tgh proses buku....byk tuuhhh.....masa nie krajinan aku akan terserlah..then pas tu...paham2 sndri la..

Cauuu.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan