TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Sabtu, 21 November 2009

~~Setelah 2 hari xde internet~~bla..bla..bla...

Dalam 2 hari ini aku xleh buka facebook(bermain farm ville) atau blog dan sewaktu dgn nya.huhuhu..bohsan teramat.Ditambah dgn batuk2 dan hmpir demam panas,aku tak senang dibuat nya.
Btui la kata org 'bila dh terjebak dlm FARMVILLE ni susah btl nk tggalkn.Mana taknya..2 hari xde internet,aku hmpir rasa sasau pulak(dok terpkir kebun sayur yg ku tinggalkan tanpa mengutip hasil)...wakakaka..btul2 addicted ni..Nasib baik ada gak tanaman aku smpat aku tuai..hehehehhe...begitu taksub kan....bkn apa..bla tgk ladang tu..rasa bersemangat nk jd farmer..heheheheheh..leh dpt coins..pastu leh tanam,tuai hasil dn mcm2...

Oh lupa nk cita ttg sambutan hari jadi aku yg berlaku pd 18 nov yg lps..Mr Adam membawa aku ke mana??..Thn ni thn pertama aku menyambut my birthday.Tempatnya di KFC Kamunting.Malam tu aku tak berapa sihat.Asyik batuk2 smpai la skrng nie saat aku menaip catatan ini.Mungkin tunang aku tak tau cara nk menyambut hari jadi.Apapun aku tak kisah,asalkan abang ingt tarikh-tarikh penting,itu lebih bererti.Selepas makan2,aku singgah di Farmasi Kamunting utk membeli ubat batuk(terpaksa beli sbb si dia tak tahan mndgr batukan aku.huhuhu..syg bangat pd diriku ini).
Hadiah yang paling aku suka dari tunang aku adalah......

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Kasih Sayang Abang.
itu je yg aku mahu.........pelik kan......tapi itu lah hakikatnya....


Terima kasih kpd abang kerana menyayangi diriku dan membahagiakan aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan