TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Rabu, 18 November 2009

~Ulang Tahun ke 27~Selamat..............

kredit di sini



Hari ini bersamaan 18 November 2009 adalah hari ulangtahun yang ke 27.Pejam celik dah 27tahun aku berada di muka bumi ini.~Alhamdullilah~Aku bersyukur diberikan kesihatan yang baik serta rezeki yang tidak putus2 .



Namun hari ini aku melihat diri aku daripada seorang perempuan kepada seorang wanita ,dari satu fasa ke satu fasa aku melangkah,daripada alam kanak-kanak,alam remaja,alam belajar dan sekarang alam pekerjaan.



Bila aku menoleh ke belakang,setiap langkah yang aku atur selama ini ada kalanya lancar,terjatuh,tersungkur dan kadang-kala menangis.Tapi smua itu kan asam garam dalam kehidupan.Jadi ,segala pengalaman dari masa lampau akan ku jadikan panduan utk aku meneruskan perjalanan.



Tika ini,aku berasa bahagia apabila ada insan yang menyayangi sepenuh hatinya dan .Insya Allah, aku dan dia akan disatukan apabila masanya akan tiba.Padanya aku berjanji,tiada insan lain di hatiku melainkan dia dan seterusnya aku menjadi 'tulang rusuknya' buat selamanya.



Semoga aku dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur utk aku meneruskan perjalanan yang jauh.

~Amin~


4 ulasan:

  1. x tlambat nak wish hepi besday sis...smoga pnjag umur n murah rzeki

    BalasPadam
  2. x t'lambat kot nak wish kat akak hepi besday..
    smoga bahagia, murah rezeki dan panjang umur

    BalasPadam
  3. happy belated birthday...
    MOga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipanjangkan jodoh bersama Adam dan kekal selamanya..Cepat2 le naik pelamin

    BalasPadam
  4. tq.....hrp2 doa kalian mnjadi kenytaan

    BalasPadam