TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Saturday, January 9, 2010

AZAM 2010

Salam untuk rakan-rakan blogger yg sudi membaca catatan yang tak seberapa.Maaf la kalau tatabahasa aku yang semakin kurang.

Meh baca azam yang bakal aku capai utk tahun ini:-
1)azam yang pertama sekali..of course la nk berkahwin dgn putera idaman :)
~~masa kian hampir.dlm kurang sebulan aku akan bergelar isteri

2)azam yang selalu aku laungkan..(hihihihihi)nk diet..
~~~aisyehman...yg ni cuma aku letak je..tak tau selepas kawin nie..harap2 tak la kembang setaman.

3)azam nk kumpul duit
~~~pasnie dok ngn rmh mertua.mungkin save bajet.Sooo...aku andaikan lebih banyak simpanan.Insya Allah,duit tu utk membeli rumah dan untuk anak2 nanti.

4)azam nk jadi Isteri yg mithali
~~~kena simpan azam nie dari thn nie smpai la bila2..tak lagi merajuk,tak nak la degil(utk jadi isteri mithali kena dengar dan patuh kpd suami...(boleh ke?)

5)azam nk jadi pekerja yg baik dan cemerlang
~~~keja senang je.cuma aku je lagi nnk menyenangkan..hihihihi..nk buat kerja seikhlas hati..(sblum nie????)hehehehhee

6)azam nk bayar PTPTN secara konsisten
~~~tu la azam baru yg sebetulnya..Insya Allah pasti berjaya..

7)azam nk bina keluarga
~~lepas kahwin kan berdua....ehem..ehem..takkan berdua je kot..kalau Dia nak beri,aku tak menolak.to be mum ^-^

8)azam nk bantu keluarga
~~dgn apa yg ada,akan aku usahakan membantu keluarga aku terutama mak abah utk apa-apa yg mereka perlukan walaupun aku telah bergelar isteri nnt(abg..ingt janji tau)

9)azam nk makeup kereta
~~~azam atas tadi nk simpan nie..nk pulak nk keluar lak duit..tu azam je..kalau ada rezeki lebih2..nk gak la makeup sket Bibah tu..mungkin tambah spoiler dn tukar sport rim..(tak tau lepas tak lepas nie dari tuan pengerusi majlis..laki aku le...)

10)azam utk menjayakan smua azam aku.
~~~insya Allah,tahun baru ini dapat aku membina kehidupan dan bahagia apa yang aku miliki.

Itu lah serba banyak azam aku.Smoga dapat apa yg aku hendaki..
Ok la..ada kerja yg aku perlu bereskan----->tengok azam aku kan nk jadi pekerja cemerlang.

No comments:

Post a Comment