TENTANG DIRI

Amalan Sedekah>>>>>>Click !!!!!!

Klik2 la DIk Non..

Friday, January 8, 2010

Entri Pertama utk 2010

Salam utk smua.
Lama btoii aku x update kan cita ...
Biasa le..skrng nie rasa nya xde istilah cuti(dok rumah,rehat2....dh xde dah...)
Dari hari ke hari,makin terasa debaran ini.Dup dap dup dap....masa berjlan..dari hari ke hari.Aku rasakan baru je aku berkenalan dgn Adam.Bln depan aku akan diijabkabulkan.Rasa mcm xcaya nk jd isteri kan..Perangai pun tak senonoh lg..org kata dok jadi budak2 lagi..masak pun kdg kala termasin,termasam mcm2 la..hehehhee..
Macam-macam perasaan aku hadapi skrang nie.Dok memikirkan mcmana kehidupan selepas menjadi isteri..Kemungkinan besar selepas berkahwin,aku akan tinggal bersama suami serta keluarga mertua.Argghhh..itu pun satu cabaran utk memulakan kehidupan.Aku bukan tak suka atau tak kamceng ngn mertua terutama bakal bapa mertua aku mmg sporting giler.Cuma nak sesuaikan diri dgn kehidupan yang baru.Pindah??rumah sewa??sebenarnya memang aku nak pindah dan tinggal berasingan.Tapi memandangkan Adam merupakan anak lelaki dan tiada siapa yang akan menjaga ibu bapanya.Jadi aku terpaksa akur atas permintaan dia.Namun ada syaratnya.Bila lengkap keluarga aku sndiri(dh ada anak)aku nak juga sebuah rumah utk kami.Biarlah dulu kan,merasa duduk dgn mertua walaupun aku sering kali mendengar keluh kesah kwn2 aku.Lain padang lain lalangnya kan??Cuma sekarang ni aku bertawakal utk menempuh kehidupan baru..Selepas ini aku harapkan tiada la perangai buruk utk ditunjukkan di hadapan mertua..(kira kena berlakon gak la kalau nk kluarkan perangai buruk tu..)
Jauhnya melalut...hihihiiihi..sebenarnya nk cita azam 2010.tapi termelalut pulak..hmm....takpe la esok-esok ada lagi...(dh 8hari tahun baru)azam takdak lagi..
Mungkin esok ilham lain pulak datang menjelma..Aku mengundur diri...

No comments:

Post a Comment